Vår supportpersonal svarar vanligtvis inom fyra timmar under ordinarie arbetstid (9-17).
Supportärenden för plugin köpta via woocommerce.com skall skickas in via WooCommerce support. Frågor gällande Klarna-moduler (som kan laddas ner gratis på woocommerce.com) går dock bra att ställa direkt till oss här.
Nej. För frågor som gäller våra moduler erbjuder vi endast support via e-post.
Vi svarar vanligtvis på supportärenden måndag – fredag kl 9-17.
För att säkerställa en god kvalitet på den hjälp vi ger så är det viktigt att vi ges möjligheten att felsöka på ett sätt som innebär en effektiv arbetsmiljö för oss samt en så liten påverkan som möjligt för webbutikens kunder.
Detta innebär att:
Utan ovanstående uppgifter har vi ingen möjlighet att garantera dig som kund hjälp med felsökning.
Undantaget från ovanstående önskemål är enklare support där problemen är relaterade till konfiguration och grundinställningar i modulen.
Krokedil gör ehandel enkelt genom att erbjuda en rad olika plugin som utökar funktionaliteten i WooCommerce och integrerar din butik med olika verktyg och leverantörer.
Hamngatan 2
671 31 Arvika
info@krokedil.se