Dokumentation

Behöver du hjälp med någon av våra produkter lovar vi att hjälpa dig så fort vi kan. Navigera dig vidare till dokumentationen för respektive produkt här nedanför.

Frågor & svar om support

Jag har köpt/laddat ner modulen på WooThemes, kan jag ställa min fråga här?

Supportärenden för plugin köpta via woothemes.com skall skickas in via WooCommerce support.

Erbjuder ni telefonsupport

För frågor som gäller våra moduler erbjuder vi endast support via e-post. 

Kunder som vi hjälper med hela projekt eller som har timpottspaket hos kan givetvis kontakta oss direkt på telefon.

Vilka öppettider har ni?

Vi svarar vanligtvis på supportärenden måndag – fredag kl 8-17.

Vad behöver ni från mig för att ge support?

För att säkerställa en god kvalitet på den hjälp vi ger så är det viktigt att vi ges möjligheten att att felsöka på ett sätt som innebär en effektiv arbetsmiljö för oss samt en så liten påverkan som möjligt för webbutikens kunder.

Detta innebär att:

  • Vi behöver tillgång till en staging-mliljö (dvs en klonad version av webbplatsen). Denna testmiljö behöver vara tillgänglig via en publik url.
  • Vi behöver tillgång till ett WordPress-login med admin-rättigheter. Rör det sig om en Multisite behöver vi Superadmin-rättigheter.
  • Vi behöver tillgång till SFTP-uppgifter.

Utan ovanstående uppgifter har vi ingen möjlighet att garantera dig som kund hjälp med felsökning.

Undantaget från ovanstående önskemål är enklare support där problemen är relaterade till konfiguration och grundinställningar i modulen.