Öka försäljningen i din WooCommerce-butik

Vill du öka försäljningen i din WooCommerce-butik? Med Post Purchase Upsell kan kunden lägga till ytterligare produkter till sin beställning efter att de genomfört ett köp. Dina kunder väljer enkelt vilka produkter de vill lägga till och uppdaterar sin order med ett klick.

Att presentera ytterligare produkter som kan passa dina kunder är ett bra sätt att behålla kundens intresse för din butik och vad du har att erbjuda. Det ger dem anledning att återkomma. Men om du ger kunden möjlighet att direkt uppdatera sin redan lagda beställning med en eller flera produkter tjänar du mer redan idag.

Post Purchase Upsell för WooCommerce gör det lätt för kunden att köpa mer.

Efter ett köp omdirigeras kunden till tack-sidan. Precis som vanligt. Skillnaden är att om du har Post Purchase Upsell installerat visas nu ett antal produkter. Kunden kan enkelt välja att lägga till en eller flera av dessa till sin nyss lagda beställning. De kan markera och avmarkera som de vill och bekräftar sen sitt köp med ett klick.

Om kunden valt faktura som betalning uppdateras denna nu hos leverantören av betaltjänsten. Vid betalning med kort görs en ny dragning av summan på de tillagda produkterna.

Klarna Checkout och Qliro One.

Post Purchase Upsell för WooCommerce fungerar idag tillsammans med Klarna Checkout för WooCommerce och Qliro One för WooCommerce. Ytterligare betaltjänstleverantörer kommer läggas till.

Notera att inte alla betaltjänstleverantörer tillåter den här typen av Upsell-funktionalitet för alla betalsätt, exempelvis kortbetalning.

Är du redo att öka försäljningen i din WooCommerce-butik?

Du läser mer om hur det funkar och hur du köper Post Purchase Upsell här.

Top
0

Din varukorg